Sunday, December 13, 2009

MEET TAHIRIAN ^^

12th December 2009, meet tahirian :) bangun pagi late gile, how late? very late laa ohh. then cll my dad suruh hantar pergi rumah atok deq'a. tunggu punye tunggu tak sampai sampai lagi bapak aku nii haha penat doe tunggu. then nak pergi dengan abang aku. tunggu laa pukul 3 then member die pun sampai. elok elok nak pergi, bapak aku sampai woaahhh die nak hantar pulak haha. haishh =.=' sampai dekat pasarbina deq'a suruh bgtau die haha aku pun bgtau die, penat doe deq'a bg map suruh aku jalan sane sini haha lastly die ambil aku dengan pakai seliparnye haha :D die tunggu aku dekat bundle depan jalan rajawali :) dah sampai dekat die bising bising die membebel haha. then masuk rumah atok tak tau nak buat ape. haha nak tengok movie laa ape laa then pergi makan mak fina suruh. pergi laa makan. then semua datang kt meja makan tu. sembang sembang haha. apep datang die senyum senyum then say hye haha^^then i say hye back. haha then lepas makan pergi bilik tv, bising gile. semua lepak situ. fasiha buat bising doe haha. then ayah fina suruh keluar pergi main same same. kiteorang pun kena halau keluar haha. kiteorg keluar tapi taktau nak main ape. then dorang kecoh jom main lempar selipar woahh aku tak pernah main haha. aku pun main laa tanpe tau instruction game tuu haha. aku satu group dengan akif apep deq'a haha. penat doe. then nak main aci duduk haha dah nak start. parent aku datang nak ambil. sedihnye haha. memang seronok gile laa jumpe dorang. aku tak sembang langsung dengan akif haha takut laa :D balik laa dah balik deq'a text, apep kirim salam haha end laa takat tuu i don't have snap any picture, sorry

malam tadi akif call aku cakap cakap dengan die woahh cair doe aku, haha tak cakap pape pun die just cakap ape yang deq'a suruh cakap haha

THE END =)

No comments:

Post a Comment